Jak to zrobić?
INSTRUKCJA OBSŁUGI PROGRAMU
-
- Posty: 10
- Rejestracja: sobota 16 gru 2017, 22:50
- Lokalizacja: Płd wlkp
- A car: SEAT Ibiza
- LPG ECU: Omegas
- Injectors: W02
- Nozzles: 2,2
- Engine volume: 1400
- Horse power: 75
- Engine code: BKY
- Production date: 2005
-
- Administrator
- Posty: 343
- Rejestracja: sobota 16 gru 2017, 17:18
- Lokalizacja: Mielec
- A car: Skoda Fabia II
- LPG ECU: TECH 324 OBD
- Injectors: Dragon Silver
- Nozzles: 2.2
- Engine volume: 1400
- Horse power: 86
- Engine code: CGGB
- Production date: 2013
Re: Instrukcja programu
W programie VAG-COM lub VCDS skasowanie błedów, nawet jeżeli nie istnieją, spowoduje wyzerowanie korekt paliwowych. Czasem zadziała też rozłączenie akumulatora na kilkanaście minut. Można też posłużyć się interfejsem typu ELM i skasować błędy (nawet jeśłi ich nie ma) i wówczas korekty powinny się wyzerować.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: sobota 16 gru 2017, 22:50
- Lokalizacja: Płd wlkp
- A car: SEAT Ibiza
- LPG ECU: Omegas
- Injectors: W02
- Nozzles: 2,2
- Engine volume: 1400
- Horse power: 75
- Engine code: BKY
- Production date: 2005
Re: Instrukcja programu
Super, nie wiedziałem że wykasowanie nieistniejących błędów zeruje korekty, prostsze to od odłączania aku
Dzięki za info.
Dzięki za info.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: poniedziałek 18 gru 2017, 10:03
- Lokalizacja: Allenstein
- A car: Skoda Octavia II
- LPG ECU: Omegas OBD
- Injectors: Barracuda
- Nozzles: 2.4
- Engine volume: 1595
- Horse power: 102
- Engine code: BSE
- Production date: 2012
Re: Instrukcja programu
W skodzie Octavii 2 z silnikiem BSE to nie działa ( sterownik Simos ), trzeba kasować w adaptacjach , kasowałem błędy w sterowniku silnika a korekty pozostawały
-
- Posty: 13
- Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 15:28
- Lokalizacja: KR
- A car: Skoda Octavia 1U
- LPG ECU: LR Omegas
- Injectors: MED niebieskie
- Engine volume: 1600
- Horse power: 102
- Engine code: BFQ
- Production date: 2009
Re: Instrukcja programu
-
- Administrator
- Posty: 343
- Rejestracja: sobota 16 gru 2017, 17:18
- Lokalizacja: Mielec
- A car: Skoda Fabia II
- LPG ECU: TECH 324 OBD
- Injectors: Dragon Silver
- Nozzles: 2.2
- Engine volume: 1400
- Horse power: 86
- Engine code: CGGB
- Production date: 2013
Re: Instrukcja programu
Może trzeba usuwać błędy na wyłączonym silniku, ale na włączonym zapłonie?
-
- Posty: 17
- Rejestracja: poniedziałek 18 gru 2017, 10:03
- Lokalizacja: Allenstein
- A car: Skoda Octavia II
- LPG ECU: Omegas OBD
- Injectors: Barracuda
- Nozzles: 2.4
- Engine volume: 1595
- Horse power: 102
- Engine code: BSE
- Production date: 2012
Re: Instrukcja programu
Próbowałem wszystkich sposobów , i na włączony i na wyłączonym . Ale tylko adaptacje zerują korekty .
Używam VCDS-a wchodzi się w sterownik silnika a potem adaptacje i z rozwijanego wiersza jest opcja powrót do nastaw podstawowych . I dopiero to kasuje korekty .
Pewnie w dużym stopniu zależy to od sterownika silnika , bo wiele osób pisze że w grupie VAG wykasowanie nie istniejących błędów powoduje kasowanie korek .
Tylko jestem ciekaw ile osób to wie z doświadczenia a ile tylko powiela innych .
-
- Posty: 17
- Rejestracja: poniedziałek 18 gru 2017, 10:03
- Lokalizacja: Allenstein
- A car: Skoda Octavia II
- LPG ECU: Omegas OBD
- Injectors: Barracuda
- Nozzles: 2.4
- Engine volume: 1595
- Horse power: 102
- Engine code: BSE
- Production date: 2012
Re: Instrukcja programu
Koledzy powiem tak , kasowanie korek zależy głównie od sterownika silnika w grupie VAG , dzisiaj kasowałem błędy w seacie ibiza rok 2004 1.4 benzyna sterownik Marelli i faktycznie korekty zostały wykasowane po usunięciu błędów silnika w sterowniku .
Tak więc najpierw próbować wykasować błędy jak nie pójdzie to dopiero w adaptacjach .
Tak więc najpierw próbować wykasować błędy jak nie pójdzie to dopiero w adaptacjach .
-
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela 31 gru 2017, 12:01
- Lokalizacja: Krapkowice
- A car: BMW E46
- LPG ECU: Landi Renzo Omegas
- Injectors: AC W03
- Nozzles: 2,9mm
- Engine volume: 2499 cm3
- Horse power: 192KM
- Engine code: M54B25
- Production date: 2000
Re: Instrukcja programu
można spróbować odłączyć klemy z aku i zewrzeć je ze sobą plusową i minusową, po około pół godziny adaptacje w dme powinny zostać skasowane, pierwszy rozruch po takim zabiegu to odpalenie zimnego samochodu i pozostawienie go aż osiągnie tem. roboczą
-
- Posty: 13
- Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 15:28
- Lokalizacja: KR
- A car: Skoda Octavia 1U
- LPG ECU: LR Omegas
- Injectors: MED niebieskie
- Engine volume: 1600
- Horse power: 102
- Engine code: BFQ
- Production date: 2009
Re: Instrukcja programu
Mnie udało się wyzerowanie korekt przez wywołanie błędu przepływomierza (odpięcie go przejechanie kawałek) i skasowaniu tego błędu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość