INSTRUKCJA OBSŁUGI PROGRAMU

Opisy, instrukcje, informacje o nowych wersjach.
Mustava
Posty: 10
Rejestracja: sobota 16 gru 2017, 22:50
Lokalizacja: Płd wlkp
A car: SEAT Ibiza
LPG ECU: Omegas
Injectors: W02
Nozzles: 2,2
Engine volume: 1400
Horse power: 75
Engine code: BKY
Production date: 2005

Re: Instrukcja programu

Post autor: Mustava » sobota 06 sty 2018, 12:50

cubik2k pisze: wtorek 02 sty 2018, 17:12 ...najlepiej skasować korekty paliwowe ...
Jak to zrobić?

cubik2k
Administrator
Posty: 342
Rejestracja: sobota 16 gru 2017, 17:18
Lokalizacja: Mielec
A car: Skoda Fabia II
LPG ECU: TECH 324 OBD
Injectors: Dragon Silver
Nozzles: 2.2
Engine volume: 1400
Horse power: 86
Engine code: CGGB
Production date: 2013

Re: Instrukcja programu

Post autor: cubik2k » sobota 06 sty 2018, 12:55

W programie VAG-COM lub VCDS skasowanie błedów, nawet jeżeli nie istnieją, spowoduje wyzerowanie korekt paliwowych. Czasem zadziała też rozłączenie akumulatora na kilkanaście minut. Można też posłużyć się interfejsem typu ELM i skasować błędy (nawet jeśłi ich nie ma) i wówczas korekty powinny się wyzerować.

Mustava
Posty: 10
Rejestracja: sobota 16 gru 2017, 22:50
Lokalizacja: Płd wlkp
A car: SEAT Ibiza
LPG ECU: Omegas
Injectors: W02
Nozzles: 2,2
Engine volume: 1400
Horse power: 75
Engine code: BKY
Production date: 2005

Re: Instrukcja programu

Post autor: Mustava » sobota 06 sty 2018, 13:04

Super, nie wiedziałem że wykasowanie nieistniejących błędów zeruje korekty, prostsze to od odłączania aku
Dzięki za info.

wojtenio
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 18 gru 2017, 10:03
Lokalizacja: Allenstein
A car: Skoda Octavia II
LPG ECU: Omegas OBD
Injectors: Barracuda
Nozzles: 2.4
Engine volume: 1595
Horse power: 102
Engine code: BSE
Production date: 2012

Re: Instrukcja programu

Post autor: wojtenio » sobota 06 sty 2018, 14:05

Mustava pisze: sobota 06 sty 2018, 13:04 Super, nie wiedziałem że wykasowanie nieistniejących błędów zeruje korekty, prostsze to od odłączania aku
Dzięki za info.
W skodzie Octavii 2 z silnikiem BSE to nie działa ( sterownik Simos ), trzeba kasować w adaptacjach , kasowałem błędy w sterowniku silnika a korekty pozostawały :(

Artq
Posty: 13
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 15:28
Lokalizacja: KR
A car: Skoda Octavia 1U
LPG ECU: LR Omegas
Injectors: MED niebieskie
Engine volume: 1600
Horse power: 102
Engine code: BFQ
Production date: 2009

Re: Instrukcja programu

Post autor: Artq » poniedziałek 08 sty 2018, 00:27

wojtenio pisze: sobota 06 sty 2018, 14:05
Mustava pisze: sobota 06 sty 2018, 13:04 Super, nie wiedziałem że wykasowanie nieistniejących błędów zeruje korekty, prostsze to od odłączania aku
Dzięki za info.
W skodzie Octavii 2 z silnikiem BSE to nie działa ( sterownik Simos ), trzeba kasować w adaptacjach , kasowałem błędy w sterowniku silnika a korekty pozostawały :(
Jak to zrobić ? U minie kasowanie błędów też nie pomaga.

cubik2k
Administrator
Posty: 342
Rejestracja: sobota 16 gru 2017, 17:18
Lokalizacja: Mielec
A car: Skoda Fabia II
LPG ECU: TECH 324 OBD
Injectors: Dragon Silver
Nozzles: 2.2
Engine volume: 1400
Horse power: 86
Engine code: CGGB
Production date: 2013

Re: Instrukcja programu

Post autor: cubik2k » poniedziałek 08 sty 2018, 08:11

Może trzeba usuwać błędy na wyłączonym silniku, ale na włączonym zapłonie?

wojtenio
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 18 gru 2017, 10:03
Lokalizacja: Allenstein
A car: Skoda Octavia II
LPG ECU: Omegas OBD
Injectors: Barracuda
Nozzles: 2.4
Engine volume: 1595
Horse power: 102
Engine code: BSE
Production date: 2012

Re: Instrukcja programu

Post autor: wojtenio » poniedziałek 08 sty 2018, 09:19

cubik2k pisze: poniedziałek 08 sty 2018, 08:11 Może trzeba usuwać błędy na wyłączonym silniku, ale na włączonym zapłonie?
Próbowałem wszystkich sposobów , i na włączony i na wyłączonym . Ale tylko adaptacje zerują korekty .
Używam VCDS-a wchodzi się w sterownik silnika a potem adaptacje i z rozwijanego wiersza jest opcja powrót do nastaw podstawowych . I dopiero to kasuje korekty .
Pewnie w dużym stopniu zależy to od sterownika silnika , bo wiele osób pisze że w grupie VAG wykasowanie nie istniejących błędów powoduje kasowanie korek .
Tylko jestem ciekaw ile osób to wie z doświadczenia a ile tylko powiela innych 8-) .

wojtenio
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 18 gru 2017, 10:03
Lokalizacja: Allenstein
A car: Skoda Octavia II
LPG ECU: Omegas OBD
Injectors: Barracuda
Nozzles: 2.4
Engine volume: 1595
Horse power: 102
Engine code: BSE
Production date: 2012

Re: Instrukcja programu

Post autor: wojtenio » wtorek 09 sty 2018, 14:49

Koledzy powiem tak , kasowanie korek zależy głównie od sterownika silnika w grupie VAG , dzisiaj kasowałem błędy w seacie ibiza rok 2004 1.4 benzyna sterownik Marelli i faktycznie korekty zostały wykasowane po usunięciu błędów silnika w sterowniku .

Tak więc najpierw próbować wykasować błędy jak nie pójdzie to dopiero w adaptacjach .

marian929
Posty: 4
Rejestracja: niedziela 31 gru 2017, 12:01
Lokalizacja: Krapkowice
A car: BMW E46
LPG ECU: Landi Renzo Omegas
Injectors: AC W03
Nozzles: 2,9mm
Engine volume: 2499 cm3
Horse power: 192KM
Engine code: M54B25
Production date: 2000

Re: Instrukcja programu

Post autor: marian929 » środa 10 sty 2018, 08:48

można spróbować odłączyć klemy z aku i zewrzeć je ze sobą plusową i minusową, po około pół godziny adaptacje w dme powinny zostać skasowane, pierwszy rozruch po takim zabiegu to odpalenie zimnego samochodu i pozostawienie go aż osiągnie tem. roboczą

Artq
Posty: 13
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 15:28
Lokalizacja: KR
A car: Skoda Octavia 1U
LPG ECU: LR Omegas
Injectors: MED niebieskie
Engine volume: 1600
Horse power: 102
Engine code: BFQ
Production date: 2009

Re: Instrukcja programu

Post autor: Artq » poniedziałek 11 cze 2018, 22:14

Mnie udało się wyzerowanie korekt przez wywołanie błędu przepływomierza (odpięcie go przejechanie kawałek) i skasowaniu tego błędu.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości