Strona 2 z 2

Re: Instrukcja programu

: sobota 06 sty 2018, 12:50
autor: Mustava
cubik2k pisze: wtorek 02 sty 2018, 17:12 ...najlepiej skasować korekty paliwowe ...
Jak to zrobić?

Re: Instrukcja programu

: sobota 06 sty 2018, 12:55
autor: cubik2k
W programie VAG-COM lub VCDS skasowanie błedów, nawet jeżeli nie istnieją, spowoduje wyzerowanie korekt paliwowych. Czasem zadziała też rozłączenie akumulatora na kilkanaście minut. Można też posłużyć się interfejsem typu ELM i skasować błędy (nawet jeśłi ich nie ma) i wówczas korekty powinny się wyzerować.

Re: Instrukcja programu

: sobota 06 sty 2018, 13:04
autor: Mustava
Super, nie wiedziałem że wykasowanie nieistniejących błędów zeruje korekty, prostsze to od odłączania aku
Dzięki za info.

Re: Instrukcja programu

: sobota 06 sty 2018, 14:05
autor: wojtenio
Mustava pisze: sobota 06 sty 2018, 13:04 Super, nie wiedziałem że wykasowanie nieistniejących błędów zeruje korekty, prostsze to od odłączania aku
Dzięki za info.
W skodzie Octavii 2 z silnikiem BSE to nie działa ( sterownik Simos ), trzeba kasować w adaptacjach , kasowałem błędy w sterowniku silnika a korekty pozostawały :(

Re: Instrukcja programu

: poniedziałek 08 sty 2018, 00:27
autor: Artq
wojtenio pisze: sobota 06 sty 2018, 14:05
Mustava pisze: sobota 06 sty 2018, 13:04 Super, nie wiedziałem że wykasowanie nieistniejących błędów zeruje korekty, prostsze to od odłączania aku
Dzięki za info.
W skodzie Octavii 2 z silnikiem BSE to nie działa ( sterownik Simos ), trzeba kasować w adaptacjach , kasowałem błędy w sterowniku silnika a korekty pozostawały :(
Jak to zrobić ? U minie kasowanie błędów też nie pomaga.

Re: Instrukcja programu

: poniedziałek 08 sty 2018, 08:11
autor: cubik2k
Może trzeba usuwać błędy na wyłączonym silniku, ale na włączonym zapłonie?

Re: Instrukcja programu

: poniedziałek 08 sty 2018, 09:19
autor: wojtenio
cubik2k pisze: poniedziałek 08 sty 2018, 08:11 Może trzeba usuwać błędy na wyłączonym silniku, ale na włączonym zapłonie?
Próbowałem wszystkich sposobów , i na włączony i na wyłączonym . Ale tylko adaptacje zerują korekty .
Używam VCDS-a wchodzi się w sterownik silnika a potem adaptacje i z rozwijanego wiersza jest opcja powrót do nastaw podstawowych . I dopiero to kasuje korekty .
Pewnie w dużym stopniu zależy to od sterownika silnika , bo wiele osób pisze że w grupie VAG wykasowanie nie istniejących błędów powoduje kasowanie korek .
Tylko jestem ciekaw ile osób to wie z doświadczenia a ile tylko powiela innych 8-) .

Re: Instrukcja programu

: wtorek 09 sty 2018, 14:49
autor: wojtenio
Koledzy powiem tak , kasowanie korek zależy głównie od sterownika silnika w grupie VAG , dzisiaj kasowałem błędy w seacie ibiza rok 2004 1.4 benzyna sterownik Marelli i faktycznie korekty zostały wykasowane po usunięciu błędów silnika w sterowniku .

Tak więc najpierw próbować wykasować błędy jak nie pójdzie to dopiero w adaptacjach .

Re: Instrukcja programu

: środa 10 sty 2018, 08:48
autor: marian929
można spróbować odłączyć klemy z aku i zewrzeć je ze sobą plusową i minusową, po około pół godziny adaptacje w dme powinny zostać skasowane, pierwszy rozruch po takim zabiegu to odpalenie zimnego samochodu i pozostawienie go aż osiągnie tem. roboczą

Re: Instrukcja programu

: poniedziałek 11 cze 2018, 22:14
autor: Artq
Mnie udało się wyzerowanie korekt przez wywołanie błędu przepływomierza (odpięcie go przejechanie kawałek) i skasowaniu tego błędu.